dilluns, 26 d’octubre del 2009

Eugenia Balcells: Freqüències




El passat dijous 19 de novembre durant la setmana d'activitats varem visitar com activitat de l'assignatura de llenguatge visual i plàstic, l'exposició fotogràfica d'Eugènia Balcells "Freqüències" al Centre d'Arts Santa Mònica.

Em costa expressar amb paraules el que va significar per mi aquell dia i tots els aprenentatges que estic reben des de l'universitat, quina gran oportunitat i que afortunada de poder veure una altre manera de fer, de pensar, de raonar, una altre manera de sentir-me, poder diria marejada de tants de coneixements.....la veritat es que de moment no vull ordenar totes aquestes sensacions i prefereixo que el temps o jo mateixa els vagui posant on són.

Ara mateix no ho se si tot el que he estat escrivint té gaire sentit però, quan he pensat amb l'exposició m'he deixat anar tal i com vaig fer aquell dia, he pensat i he dit el que he volgut, ha estat un moment lliure i per mi!




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada