diumenge, 20 de desembre del 2009

Debats


Des de finals d'octubre i durant tot el mes de desembre a l'assignatura de Comunicació oral, escrita i digital, que fem els divendres amb gran grup, els hem dedicat a fer debats en grups i recitacions individuals.

Per començar a introduir-nos amb els debats la tutora ens en va fer mirar un realitzat entre dues universitats catalanes l'UB i l'UPF. D'aquesta manera podíem veure com s'organitzava, quina es l'actitud, els torns de paraules, quans formen l'equip, entre d'altres.

La finalitat d'aquesta activitat era que nosaltres també en féssim un, així doncs, ens va fer fer grups de deu persones i escollir un tema de debat. El meu grup varem fer l'elecció de l'educació i la pregunta que ens fèiem era si: és millor l'ensenyament d'ara o el d'abans? ens varem dividir cinc en contra i cinc a favor i ja varem començar a preparar-ho.

A mi em va tocar amb el grup d'estar a favor de l'ensenyament d'abans. Ens va costar molt encaminar els temes a tractar ja que podíem tenir problemes per defensar-ho, però ens va anar molt be i reunir els dos grups i posar en comú els temes tractats d'aquesta manera també podies buscar més informació i anar més preparat ja que és un tema molt extens que es pot debatre des de moltes vessants i la nostre intenció no era anar allà i anar descordinats.

Referent a la meva aportació al debat considero que vaig estar adequada a la situació, que vaig estructurar bé els meus arguments, primer vaig parlar del que jo tenia preparat, després vaig respondre la pregunta i per acabar vaig voler fer esment a una qüestió tractada per el meu oponent. L'inconvenient però va ser el temps, em vaig passar i vaig tenir que acabar amb presses, però, apart d'això, estic molt contenta de la meva ponència i els meus companys de classe em varen felicitar, cosa que em va enorgullir moltíssim.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada