divendres, 27 de novembre del 2009

La Descripció

Avui amb la Rosa Soler hem treballar la descripció i ens ha donat unes pautes per quan nosaltres tinguem que fer el Qui et tu?, activitat on tenim que descriure una persona de la classe,la que nosaltres vulguem ja sigui per amistat o perquè ens crida l'atenció.

Hem estat veien uns quants exemples i al final ens ha donat un dossier on ens explica: models de descripció,què és, l'estructura,com es fa i tècniques descriptives. La veritat és que ma encantat veure les possibilitats que tenim per descriure una sensació, emoció, sentiment,opinió,etc i que moltes vegades ens limitem i pensem que només es pot descriure amb escrits.

Però de tots els models de descripció el que més em crida l'atenció i el que més m'ha agradat veure ha estat l'exemple de l'anunci d'Estrella Damm de la campanya d'estiu 2009. Jo no havia ni he estat conscient fins ara que el que representa l'anunci és una descripció d'un sentiment, estiu, record. M'ha fet reflexionar molt i m'ha encantat.

També cal reconèixer que a mi sempre m'ha costat una mica analitzar els anuncis i saber quina és la finalitat i el perquè. Vaig deixar de preguntar-li a la meva germana que volien dir perquè no entenia com no ho podia entendre, jo crec que es qüestió de no pensar i la veritat és que cal dir que he millorat.

Adjunto l'anunci tot i que segur que l'haureu vist tots, però segur que no ús fa res repetir!!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada