dimecres, 11 de novembre del 2009

La meva lectura en veu alta

Mujeres de Manhattan, va ser la meva elecció per la lectura en veu alta que fèiem els dimarts amb petit grup.

L'autora d'aquest llibre és la Sra. Candance Bushnell, va néixer l'1 de desembre de 1958 a Glastonbury (Connecticut) i actualment viu a Nova York. És coneguda per les seves columnes al diari New York Observer, per els seus llibres de sexe,per la seva vida social i sobretot per la sèrie basada en les seves columnes anomenada Sex on the City.

Per llegir a classe vaig escollir fer una lectura de la primera pàgina perquè crec que el públic es situa més amb la lectura i pot mostrar més interès. Evidentment apart de la meva posada en escena.

La meva opinió sobre la meva lectura és molt positiva, poder els nervis em varen fallar per la raó que em vaig embalar, però apart d'això la vocalització, to de veu, gesticulació, mirada i posició del llibre és correcta. Vaig estar molt contenta i hagués continuat.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada